Agències de viatge australianes s’interessen pels productes turístics d’alta gamma de Catalunya i la Costa Brava

També varen tastar diferents vins de la DO Empordà.
El passat divendres, 7 d’abril, es va cloure el cicle de cinc presentacions promocionals i comercials que el Patronat de Turisme Costa Brava Girona, de la Diputació de Girona, i l’Agència Catalana de Turisme de la Generalitat de Catalunya varen dur a terme per primera vegada a Melbourne i Sidney, (Austràlia), els dies 5, 6 i 7 d’abril per promocionar les destinacions Catalunya i Costa Brava-Pirineu de Girona coincidint amb la celebració de la gala The50 Best 2017 del Restaurant Magazine i la sisena edició de la «Recepció amb estrelles de la Costa Brava i el Pirineu de Girona».

En les jornades, a Melbourne, i a Sidney, es varen reunir cinquanta-un agents de viatges especialitzats en productes d’alta gamma de la xarxa d’agències de viatge Virtuoso, entre les quals hi ha Travel with a twist, Outdoor Travel, Encore Journeys, Travel Associates, Bayview Travel, Mobile Travel Agents, entre d’altres, i que tenien per objectiu presentar l’oferta d’activitats i productes únics i exclusius de la Costa Brava i el Pirineu de Girona, gestionats pel club de màrqueting “Unique Premium” del Patronat de Turisme Costa Brava Girona, al mercat australià.

Tast de vins empordanesos

Prèviament a ambdues presentacions, es’varen organitzar dos tasts maridats entre flors silvestres i vins de cellers de la Ruta del Vi DO Empordà: Lledoner Roig - El Beurac, de la Cooperativa Espolla; Blanc Malvasia 2016, del celler Brugarol; SoliVent 2015, del celler Espelt; Picapoll 2016, del celler Martín Faixò; Aires de Garbet 2014, del celler Peralada; i Garnatxa dolça, del celler Mas Llunes.

Aquests maridatges varen anar a càrrec d’Anna Espelt, enòloga i propietària del celler Espelt Viticultors, i Evarist Marc, botànic i propietari de l’empresa Naturalwalks. Amb aquesta activitat sensorial s’ha presentat el paisatge mediterrani i l’oferta enològica de la Costa Brava.

Igualment, a Sidney, i aprofitant que l’Agència Catalana de Turisme és membre del Council of Australian Tour-operator (CATO), va tenir lloc una sessió de formació a una quinzena d’agents d’aquesta associació que comercialitzen vacances a Europa, amb l’objectiu que descobreixin el potencial turístic que tenen les destinacions catalanes.

Les presentacions de l’oferta d’activitats i productes únics de la destinació, han comptat amb la participació de Pere Vila, president de la Diputació de Girona i del Patronat de Turisme Costa Brava Girona; Álvaro Iranzo, cònsol d’Espanya a Sidney; Jordi Roca, copropietari d’El Celler de Can Roca, actual tercer millor restaurant del món segons la revista Restaurant Magazine, i David Miró, director de l’Oficina de Promoció Turística de Catalunya a l’Àsia-Pacífic.

Entre les principals activitats que realitzen els turistes australians a Catalunya destaquen les relacionades amb la cultura, l’enogastronomia i els creuers pel Mediterrani, amb el port de Barcelona com a una de les principals vies d’entrada.

Escriure un comentari


Códi de seguretat
Actualitzar