El Consell Comarcal canvia la imatge visual corporativa per donar més visibilitat a la seva acció i unificar criteris

Amb el canvi, també s’incorpora l’eslògan “Cada dia, l’Alt Empordà!”.

El Consell Comarcal de l’Alt Empordà ha iniciat, en els darreres setmanes, el procés de canvi de la seva imatge visual corporativa amb l’objectiu de donar més visibilitat a la seva acció de govern i de prestació de serveis i, al mateix temps, unificar criteris. La mesura es va implementant de forma progressiva a totes les àrees i culminarà amb una nova senyalística interna dels diferents edificis de l’administració comarcal, amb un sistema pictogràfic nou i personalitzat.

El nou escut, així com el logotip, és una adaptació de l’heràldic, actualitzant la corona (mantenint la simbologia de les set torres) i modificant gruixos i línies per a una millor visualització. La tipografia corporativa és la Kohinoor Devanagari en la versió semibold. Els colors corporatius són diferents versions del Pantone. La realització ha anat a càrrec de l’empresa figuerenca Splash.

El president del Consell Comarcal, Ferran Roquer, explica que “la imatge corporativa, pràcticament inalterable des de la seva creació fa més de 25 anys, va anar quedant difosa amb el pas del temps i la manca d’un relat únic portava, a vegades, a un ús poc acurat de l’escut i del logotip de la institució que a més a més era compartit amb el que havien creat algunes àrees de forma complementària. Per això hem decidit estructurar la imatge visual amb una línia de comunicació molt concreta, que permeti als empordanesos identificar tots els serveis i prestacions que els oferim”.

Amb el canvi també s’incorpora l’eslògan o claim “Cada dia, l’Alt Empordà!” que segons Roquer “vol evidenciar una línia de comunicació a través de la qual deixem clar que el Consell està al servei del ciutadà empordanès, que realitzem múltiples accions i serveis per a les persones d’aquesta comarca i que l’Empordà és el motiu principal de la nostra existència com a administració pública”.

Els creatius són conscients que “per facilitar una comunicació eficaç, cal sintetitzar al màxim el missatge, en vàrem proposar un del senzill, clar i directe. Hem tingut en compte donar-li personalitat pròpia, per establir un motiu de comunicació totalment personal, que no es pugui confondre amb cap altres institució o entitat. Proposem acció, gràcies al punt d’admiració, i el creiem directe i contundent”.

Escriure un comentari


Códi de seguretat
Actualitzar