L'Ajuntament de Borrassà ha enviat una queixa a Correus  pel mal funcionament del servei al poble i demana la seva millora

L’Ajuntament de Borrassà ha rebut reiterades queixes de veïns denunciant el mal funcionament del servei de correus a la població.

Els ciutadans han denunciat que moltes cartes i paquets no es reparteixen al poble i quan n’arriba alguna ho fa amb molt de retard.

Així mateix, els veïns expliquen que sovint les cartes arriben amb adreces i noms equivocats.

Igualment, s’han queixat que al poble no hi hagi cap responsable del servei de correus per atendre la població i que, aquest fet, obligui a la gent a haver-se de desplaçar al municipi veí d’Ordis, on el responsable només disposa d’un quart d’hora per atendre les necessitats dels usuaris d’aquest servei.

Arran del gran nombre de queixes rebudes, l’Ajuntament ha acordat en el ple d’aquest mes de gener, elevar una queixa formal al Cap de Serveis Perifèrics de Correus de Girona demanant la millora del servei el més aviat possible.

A la vegada, també es demana que s’obri un punt d’atenció a la població en el municipi de Borrassà per evitar desplaçaments als usuaris i millorar la qualitat d’aquest servei.

Escriure un comentari


Códi de seguretat
Actualitzar